zondag 10 april 2011

mooie lentedag?

Het moest zo`n mooie dag worden. `s Morgens begon het een beetje bewolkt en ik vond het ook nog best fris. Zaterdagochtend en ze geven mooi weer op dus eerst maar eens wat was naar buiten.
Tessa heeft nog 1 keer zwemles, volgende week zwemt ze af voor haar c diploma. Op de fiets natuurlijk want ik heb net een nieuwe fiets en ben daar zo blij mee hi hi.
Daarna een boterhammetje eten, lekker buiten want inmiddels is de zon goed doorgekomen.
Het buurtvriendinnetje van Tessa kwam ook in de tuin spelen, zoals zo vaak niets bijzonders. Soms gaat het dagen gezellig en soms denk je waarom spelen ze met elkaar? Maar op zo`n zonnige gezellige dag kan er weinig mis gaan toch.
Om beurten op de schommel fijn hoor dat het zo gezellig gaat de een schommelt en de ander loopt gewoon voor de schommel langs, meiden kijken jullie wel uit dadelijk kom je tegen elkaar aan. Neeeeeh mam we kijken wel uit......
En dan ineens................
een boem en huilen? Dat gaat niet goed denk je dan, ik kijk op en zie bij Tessa rode tranen! O`jee een bloedneus denk ik? Ik loop er naar toe en zie dat het bloed niet uit haar neus komt maar uit haar hoofd...pfff
dat gaat best hard, vriendinnetje kijkt naar al het bloed en schrikt behoorlijk, ach lieverd ga jij maar even naar huis, Martin natte doek, dr bellen, in de auto springen, en hup naar de huisartsenpost commandeer ik. Bij de post aangekomen denk ik ach het valt best mee geloof ik hi hi.
De dokter kijkt en zegt dat ze het wel kan lijmen gelukkig.
Gelukkig valt het dus wel mee en hoeven er geen hechtingen in en Tessa is ook weer zo stoer. Grappig is dat toch als ze valt en heeft een schrammetje dat je haast niet ziet mag de hele buurt meegenieten en nu ligt ze op zo`n behandeltafel bij een vreemde dokter en geeft ze geen kik en is ze zo stoer!
Tessa ziet er nu dus zo uit.



Van fietsen komt weinig meer die middag.
Morgen nog een dag in mijn vrije weekend.

1 opmerking:

  1. jeetje das best wel ff schrikken.....maar gelukkig valt het dan nog mee.
    En wat goed dat ze dan zo flink is!!!!
    geen fietsen meer, maar probeer dan nog wel van de zon te genieten :)
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen