maandag 24 oktober 2011

nog een dan.

En zo doe je maanden niets aan dit blog en ineens zit ik alweer op het derde bericht van vandaag!
Ik heb een hele leuke explosionbox gemaakt voor iemand en ja ik heb er tussendoor ook foto`s van gemaakt en dus weer een werkbeschrijving.
Ik hoop dat ik jullie inspireer hem ook eens te maken.

Je hebt 4 cardstock vellen nodig
 



1 cardstock van 30,5 cm. Ril deze op 10 cm van alle kanten en haal de hoeken eruit.
1 cardstock van 28 cm. Ril deze op 9.3 cm van alle kanten en haal de hoeken eruit.
1 cardstock van 25.5 cm. Ril deze op 8.8 cm en haal de hoeken eruit.


Nadat je de papieren gesneden hebt kun je ze versieren met Deign papier.


Om een deksel te maken heb je 1 cardstock nodig van 20.5 cm. Ril deze op 5 cm aan alle kanten. Snijd dit patroon en lijm zodat je een deksel creëert.

 


Voor de taart heb je 2 x 3 circels nodig. Ik heb circels gesneden van 7 cm, 5. cm en 3.5 cm. Ik heb design papier gebruikt voor de randen.
Voor de randen heb ik een strook papier gesneden, die op beide kanten op 0.5 cm gerild en daar allemaal kleine stukjes in geknipt zodat je de strook mooi rond kan maken.

 



Maak nu met je eigen creaties een mooie explosionbox en kleed hem verder aan.








  

1 opmerking:

  1. Hij is echt heeeeel gaaf!!
    en in het echt is ie nog mooier ;)
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen