woensdag 1 juni 2011

juffendag

Vanmorgen was het dan het juffenfeest. Ik en mijn "collega" klassenmoeder zijn de afgelopen week druk in de weer geweest om voor de juf leuke kadootjes te maken en te kopen.
De kinderen uit de klas hebben allemaal hard hun best gedaan om mee te werken. We hebben een heel leuk kookboek voor de juf gemaakt en bij een kookboek hoort natuurlijk ook een schort.
Hier enige bladzijdes uit het boek.







En natuurlijk het schort



En nog een feestmuts gemaakt


Kortom genoeg gefreubelt de laatste dagen dus.
Wij vonden het leuk om te doen en de juf vond het leuk om te krijgen, nou daar doe je het toch voor.

Bij deze wil ik Rachel nog even bedanken en wat fijn dat jij dus de andere klassenmoeder bent! Zo hebben wij samen toch een bijzonder kado voor de juf kunnen maken, leuk hoor! Enne ik ben echt trots op het boekje hoor!


1 opmerking:

  1. ik had van Rachel gehoord dat jullie dit gingen maken en hij is echt heeeeel leuk geworden!!!
    de juf boft maar met zulke klassemoeders!!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen