vrijdag 24 juni 2011

opdracht 19 t/m 23

Nou de opdrachten zijn bijna op hoor hierna nog twee en dan heb ik ze toch allemaal kunnen maken. Had ik niet gedacht maar ik ben er weer helemaal.


Opdracht 19
Zondag 19 juni is het vaderdag. Maak een layout met als thema "vaderdag" of "vader". Maak bijvoorbeeld een layout over je eigen vader of van je man met kinderen. 




Opdracht 20
Vandaag voor de laatste keer een sketch, dus maak een layout naar aanleiding van deze sketch van Berthine.




Opdracht 21
Maak een scrapkaart waar minimaal 3 verschillende stukken dessinpapier en 2 bloemen op zitten. Een scrapkaart is een kaart gemaakt met restjes scrapbookpapier en scrapbooktechnieken (zoals matten of distressen). De kaart moet echt een scrapkaart zijn, dus 3d kaarten, geborduurde kaarten e.d. worden afgekeurd! 



Opdracht 22
Maak een LO waarvan je de achtergrond zelf hebt gemaakt. Je begint op een wit vel en maakt hier een achtergrond op door b.v te schilderen of te stempelen. Het is de bedoeling dat het gehele vel bedekt word en dat er geen wit meer te zien is. Je gebruikt dit zelfgemaakte vel als basis voor je layout, het is dus het grote vel waarop je de layout maakt. Op dit vel mag je daarna een layout maken zoals je dat altijd doet. Er mag dus ook ander papier opgeplakt worden, zolang wij de zelfgemaakte basis maar blijven zien.

Ik heb de achtergrond gemaakt van bubbeltjesplastic en distress inkt.


Opdracht 23
Gebruik stof op je layout. De stof moet minimaal 10 bij 10 cm groot zijn. Dit hoeft niet uit 1 stuk, je mag dit opsnijden tot kleinere stukjes, zolang het samen maar minimaal 10x10 cm is.


Zo dit waren ze weer, de opdracht van vandaag en morgen nog en dan is het weer klaar, ik vond het echt super om dit te doen, het heeft me echt geinspireerd en me weer tot scrappen gebracht. Ik ben helemaal blij.


1 opmerking:

  1. wat heb je je weer lekker uitgeleefd zeg!!!
    ik vind ze echt supergaaf, allemaal!!!
    het geeft mij ook weer de moed om toch weer wat te gaan doen :)
    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen