maandag 13 juni 2011

weer een aantal opdrachten voor creabest

Opdracht 4
Maak een layout in de kleuren oranje en groen. Het oranje en groen moet dus allebei terugkomen in de layout. Je mag wit en zwart ter ondersteuning gebruiken, maar deze mogen samen niet meer dan 25% procent van de layout zijn, andere kleuren mag je niet gebruiken. Je foto's mogen wel meer kleuren bevatten.
Eerst maakte ik deze

Maar deze werd afgekeurd omdat deze te blauw zou zijn. Ik vind het nog steeds groen maar goed niet getreurd maken we er toch nog een.

Deze layout werd ook afgekeurd, er zat geel in, nou laat ik me natuurlijk niet zomaar kennen en voel ik me alleen maar weer meer uitgedaagd hi hi. 
Berthine moest eens weten dat zij degene is die mij weer helemaal in mijn scrapflow laat zitten.
nu is het dus de volgende geworden en of deze goed is weet ik nog niet?


Opdracht 6
Maak een layout waarop je een bekend spreekwoord of gezegde als titel gebruikt. Voor een overzicht van Nederlandse spreekwoorden kun je deze site goed gebruiken



Opdracht 10
Vandaag weer een sketch, dus maak een layout naar aanleiding van deze sketch van Berthine



Opdracht 12
Gebruik Glimmermist of een ander merk mist op je layout. Glimmermist is een spuitinkt met parelmoereffect dat je kunt gebruiken om bijvoorbeeld achtergronden te maken.


Dit is dus de andere kant van de vorige geworden

Opdracht 11
Maak een echt Hollandse layout, bijvoorbeeld met de kleuren rood, wit en blauw of oranje, of zorg voor echt Hollandse embellishments enz. Op de layout moet een foto zitten met een echt Hollands onderwerp (kaas, molens, klompen, koeien, enz.).


Zo dit waren ze weer voor nu. Ik zit weer aardig in de scrapflow zo je ziet.


O`ja komen jullie nog workshoppen????
Lees nog even het bericht hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten